SPØRSMÅL OG SVAR OM ADPLAY

LEVERER DERE OVER HELE LANDET?
Ja. I utgangspunktet monterer dere skjerm og avspiller selv, men vi er behjelpelige med å skaffe montør dersom dere ikke klarer denne jobben selv. Montørene kommer da ut for montering og klargjøring av skjermen, mot den kostnad dette har.
Vi sender deretter styringsenheten per post og denne monteres enkelt selv, eller med assistanse via telefon.
MÅ VI HA KABLET INTERNETT?
Nei. Styringsenhetene har innebygd støtte for Wifi. Vi anbefaler alltid å bruke kabel da dette alltid er mest stabilt, men det fungerer også bra med et godt trådløst nettverk. Ved oppkobling mot trådløst nettverk må man ha tastatur og mus tilgjengelig ved oppsett. Enhetene kan også leveres med mobilt 4G internett mot tillegg i prisen. SIM-kort og datakostnader betales da av kunde.
HVA SKJER HVIS INTERNETT BLIR BORTE?
Styringsenheten lagrer spillelisten lokalt på boksen, slik at den fortsatt vil vise innholdet selv om internett forsvinner. Den vil riktignok ikke motta noen oppdateringer før den kommer seg på nett igjen. Om internett forsvinner og gammel innhold ruller over skjermen, kan det være lurt å ta en omstart på avspilleren ved å trekke ut kontakten og sørge for en frisk oppstart.
HVORDAN ENDRER JEG FAKTURAINFORMASJON?
For å endre fakturainformasjon eller andre detaljer rundt kunderforholdet, ta kontakt med oss via kontaktskjemaet, eller send oss en e-post på post@adplay.no
HVORFOR VISER SKJERMEN GAMMELT INNHOLD?
Dette kan være fordi styringsenheten ikke har tilgang på internett. Den vil da vise det innholdet den har, frem til den får koblet seg til internett igjen. Om dette vedvarer over tid, ta kontakt med oss for å finne en løsning.
KAN VI BRUKE SAMME AVSPILLER FOR FLERE SKJERMER?
Ja, man kan i utgangspunktet splitte signalene ut til flere skjermer. Dette forutsetter at skjermene er i rimelig avstand fra hverandre, og kostnader i forbindelse med utstyr til delingen av signalet vil komme i tillegg. Vær oppmerksom på at skjermene da alltid vil vise samme innhold.
KAN VÅRE SYSTEMER INTEGRERES I SKJERMEN?
Om et system kan integreres i vår skjermløsning kommer an på om det finnes gode api-tilganger for å hente ut data. Ta gjerne en kikk under fanen funksjoner for å se noe av de integrasjoner vi kan tilby, eller kontakt oss for å finne ut om vi kan koble opp spesifikke systemer.
Innhold på nettsider beskyttet av passord kan ikke vises gjennom Adplay.
KAN VI BRUKE DE SKJERMENE VI HAR I DAG?
Ja, i all hovedsak kan dere bruke eksisterende skjermer. Vi anbefaler dog at det er 24/7 proff-skjermer som tåler å stå påslått i lange perioder, og helst med en oppløsning på minst full HD (1920 x 1080).
KAN DERE LEVERE STORSKJERMER?
Ja, vi kan i samarbeid med våre partnere levere skjermer i alle størrelser, både videovegger sammensatt av opptil 4 x 4 55″ skjermer, eller LED-skjermer i ønsket størrelse.
MIN SKJERM ER SVART. HVA GJØR JEG?
Det kan være mange grunner til at skjermen er svart. Ta kontakt med oss på post@adplay.no eller ring oss på telefon 461 62 958, så skal vi hjelpe deg med å få skjermen i gang igjen.
PROBLEMER MED YOUTUBE-VIDEOER
På Youtube er det slik at brukere kan velge hvilke retningslinjer som skal gjelde for den aktuelle videoen. I noen tilfeller er det ikke mulig å spille den av eksternt, og da får vi heller ikke til å vise den på skjermen.
ER SUPPORT INKLUDERT I LISENSEN?
Ja, alle våre kundeforhold har i utgangspunktet én time inkludert support pr mnd. Alt arbeid utenom dette vil bli fakturert vår standard timesats, p.t. kr 950,- eks mva. Ved spesielle leveranser kan andre betingelser avtales.
HAR DERE UTENDØRS SKJERMLØSNINGER?
Ja, vi leverer alle typer skjermer. Fra smått til stort, og både for inne og ute.
FÅR VI OPPLÆRING I BRUK AV SYSTEMET?
På vår nettside finnes intruksjonsvideoer som hjelper deg i gang med Adplay. Vi kan også tilby opplæring via telefon eller videomøte etter avtale.
SØRGER DERE FOR STRØM OG INTERNETT?
I utgangspunktet rører vi ikke det som har med strøm og internett å gjøre. Dette blir eksterne faktorer som vi ikke råder over. Vet man at det er vanskelige forhold med tanke på internett kan vi levere enhetene med innebygd 4G mobilt internett, slik at man slipper å tenke på det.
KAN VI TESTE SYSTEMET DERES?
Vi tilbyr 14 dagers gratis testperiode som automatisk blir et abonnement med 3 måneders oppsigelse dersom prøveperiode ikke sies opp innen fristen.
[mpc_accordion][mpc_accordion_tab title=»Tab 2″][/mpc_accordion_tab][mpc_accordion_tab title=»56u56u56u56u56u»]

5675656567567

[/mpc_accordion_tab][/mpc_accordion]